söndag 19 juni 2016

Ålder är bara en siffra... eller? 😜

Även om jag har satt upp ett spann på ålder 36-48 på min "önskelista" så dyker det in både yngre och äldre män på min profilsida... 
Ålder är i och för sig bara en siffra men jag blir lite förvånad när jag får förfrågningar från 26-åringar om eventuella möten... både innanför och utanför äktenskapet... 😜

Jag skrattade gott första gången när en yngre man erbjöd sina sexuella tjänster trots att han hade fru... undra om allas fruar är utmattande och inte intresserade av sex... 😜

Att en snygg kille i åren innan 30 skulle intressera sig för en gammal hagga som jag... en dum blondin med tre ungar i släptåg... fast ärligt så är han nog inte intresserad av ungarna... bara deras jobbiga morsa... 😂
Sådant händer inte på denna jordglob... men jag skickade tillbaka och tackade för hans "fina" erbjudande... Informerade även om att han gjorde min dag och att jag kommer leva länge på hans meddelande... :) 
Han var glad att han kunde i alla fall vara lite till min tjänst... ;) 

Jag blir full i skratt då han är inte den enda som är villig att erbjuda denna singla kvinna i sina bästa år sina tjänster... 
Står det "piiiip" i pannan på mig, kan man ju undra...? ;) 
Eller så är det många där ute som letar efter något att sätta tänderna i... då kanske man inte ska välja en kvinna som just blivit "lämnad" av sin man... inte av egen fri vilja utan därför han gjorde ett korkat val... 

Eller så är man en utmaning...? 😜
Vem kan fälla den där singla fd änkan...? 

Ha ha ha ha... 😂
Lycka till då säger jag... 😜
Just nu tror jag att det finns både staket och taggtråd omkring mig... stuckit ut näsan några gånger men klivit tillbaka in i tryggheten... Vågar inte riktigt släppa ned garden riktigt för mina sår har just läkt... sårakorpan har precis torkat och fallit av... 

Men jag skulle ljuga om det inte boostade mitt ego... de luxe... 😃

Å varför ska det inte göra det...? 
Under min tid med min man så tvekade jag sällan på hans känslor... Han kunde verkligen få en att känna sig speciell... Med håret på ända och morgonsudd i ögonen så kunde han fånga in mig och bedyra sin kärlek... 
Nu har det gått två år sedan han sa orden jag vill höra... två år utan komplimanger... två år utan kärlek från en man... 
Självförtroendet ligger under skosulorna så nog F suger jag i mig när de här unga, modiga killarna flirtar vilt... 😁
Halleluja, så najs det känns när någon bekräftar en... som sagt, det var länge sedan det hände... 
Mamma och pappa, era komplimanger räknas inte... ❤️ ni är programmerade att älska mig... ❤️










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar