fredag 19 maj 2017

Träning och vänner is da shit! ❤


Att träna ger en både muskler och det rensar hjärnan... 👊🏻

I går var jag till Kvarntorpshögen med ett gäng dansfolk... gjorde min premiär i skogen på min Rosa Racer... 🚴🏻♀️

Jag är så grymt stolt över mig själv som inte bangade, som trampade på i en ganska hyfsad hastighet... klättrade över stock och sten, höll undan för grenar och för stenar... 👊🏻

Kom ihåg hur vännen lärt mig att trycka ned styret för att få en studs upp för att underlätta... 😃
Svettigt, roligt och krävande... Kroppen fick jobba, lungorna fick kämpa men jag tror att jag log hela trippen på 1,4 mil... ☺️

Att träning kan vara så roligt och uppfriskande trots att svetten rinner... och det gör den på mig... jag blir nog en av de svettigaste personerna på jorden när jag tränar... 😂
Tur att man hade handduk och rena kläder med sig... en dusch till Blenders "Många mil till måndag" så det blev ingen nakenfox denna torsdag... 😉

Att sedan få grilla en hamburgare med allt gott på och få klämma den så osten gifter sig med alla ingredienser... 🍔
Vi gör sådana saker alldeles för sällan, att träffas, träna tillsammans och sedan avsluta med lite käk... 🤗


Jag suger i mig all energi och då har jag också ork att leka taxi sent på kvällen, le när jag ser gräsmattan som är lång men gräsklipparen står trasig och väntar på att någon vänligt själ ska laga den... eller att det inkommer pengar så att husägarinnan köper en robot... 😁

Det var dock svårt att varva ned igår kväll med all adrenalin och alla seratonin-nissar som for omkring som små vettvillingar... men jag njuter... njuter för man vet ju aldrig när livet rasar igen... ❤




1 kommentar:

  1. Jag är glad över att dela mitt vittnesmål här, jag är brenda och har varit gift för länge sedan, var nöjd med mitt äktenskap, inte förrän det fjärde året i vårt äktenskap, när min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen till vår äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att det hela var en lögn, men han förlorade kärlek, förtroende och förtroende för mig. Så vi blev gnagande par och fyllde sedan för en skilsmässa, senare blev vi separerade. Två år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv men jag kunde inte, så jag inledde en sökning på hur man skulle få tillbaka min man, och då hänvisades jag till Dr. IZOYA, en stor och mycket andlig man som älskade en kärlek stava för mig, och fick min EX att återvända till mig inom 48 timmar. med glädjen och glädjen i mig släpper jag hans kontakt, drizayaomosolution@gmail.com. Ta kontakt med honom, han är verkligen en stor och mäktig man. Hjälper också med att följa frågor ...
    (1) Stop Divorce (2) End Barrenness (3) Behöver andlig hjälp (4) Alla typer av stavning

    SvaraRadera