måndag 5 juni 2017

Rensa ryggsäcken... 🙄

Landade hos min man... 😢
Han ropade på mig när jag kom cyklandes förbi... och der var hemskt länge sedan jag var här... ❤️ så jag svängde in... 

När jag kommer fram till den vackra plats där han sover i sin eviga vila, ser jag ett annan namn som tillhör familjen... 😔
Vetskapen att Johans kusin och hennes man också ligger här... hundra meter bort gjorde mig så nedstämd... 😢

Så unga människor som fick avsluta sina liv på tre helt olika sätt... 😔

Å då kom tårarna... de välbehövliga tårarna... de forsade faktiskt... 😢

Livet erbjuder så mycket... glädje, sorg... lycka, besvikelse... trassel men också rosblad... ❤️ vänskap inte att förglömma... ❤️

Under ett samtal med en vän härom lördagen kom jag och tänka på vad bra Johan var att uppmärksamma mig och er andra runt honom... ❤️

Ni vet ju hur vi har kämpat med att hålla ihop under småbarnsåren... ingen kamp så att vi strulat runt med andra utan bara kämpat för att inte glömma bort varandra... inte tappa sexet... inte tappa passionen utanför sängkammaren... ☺️
Jag var inte lika duktig så det var väl tur att han var det, den fina älskade Johan... 

Sitter här och tänker på hur livet är just nu... All glädje som finns i mina underbara barn... man älskar dem ju i alla väder... ❤️ även när de strular och glömmer vad de lovat... 

Det som gör ont är att studenten närmar sig och Johan är inte med i fysisk form... 😔
Tänker lite bittert att vi som höll ihop, skulle inte vi kunnat fått leva tillsammans då...? Vi som vann över grannen som hade grönare gräsmatta de gånger då jag glömde vattna och klippa min.... vi stod kvar och tog oss igenom skiten... med kärlek, passion och familjen ❤️

Men ödet ville annat... 🙏🏻

Kan inte klaga på mitt liv... det finns de som har det värre... men det jag ser och känner är att rensa sin ryggsäck innan man snurrar in sig med någon ny, ja det verkar ett smart... men rackarns vad lätt det är att lägga över fokus på någon annan när man inte får det man vill ha... 😔

Antingen för man är för "lat" för att satsa på det man har, kämpa för att titta på elefanten som står i rummet, belysa de issues man har och facea dem... eller så sätter man på ett plåster på såret genom att sätta på någon annan för att slippa känna hur kniven hugger i ens sargade hjärta... liksom skydda sig själv... 
inte det smartaste men gångbart... 🤔

Ja, du Johan "Emil" Emilsson... kan du kasta lite stjärnstoft över din fru så hon kan få lite medvind nu när hon ska cykla hem till sitt och barnens hem...? ❤️

Saknar dig så just idag när vi ska bygga soffan på altanen som vi planerade för typ fem år sedan... å så kommer tårarna igen... Det är inte så att jag inte har gått vidare... har både älskat och älskat med andra och det känns bra men du är saknad i så många andra situationer där ingen annan man kan ta sig in till 100%... 
Så är det bara... ❤️

To your moon and back ❤️



1 kommentar:

  1. Jag är glad över att dela mitt vittnesmål här, jag är brenda och har varit gift för länge sedan, var nöjd med mitt äktenskap, inte förrän det fjärde året i vårt äktenskap, när min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen till vår äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att det hela var en lögn, men han förlorade kärlek, förtroende och förtroende för mig. Så vi blev gnagande par och fyllde sedan för en skilsmässa, senare blev vi separerade. Två år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv men jag kunde inte, så jag inledde en sökning på hur man skulle få tillbaka min man, och då hänvisades jag till Dr. IZOYA, en stor och mycket andlig man som älskade en kärlek stava för mig, och fick min EX att återvända till mig inom 48 timmar. med glädjen och glädjen i mig släpper jag hans kontakt, drizayaomosolution@gmail.com. Ta kontakt med honom, han är verkligen en stor och mäktig man. Hjälper också med att följa frågor ...
    (1) Stop Divorce (2) End Barrenness (3) Behöver andlig hjälp (4) Alla typer av stavning

    SvaraRadera