fredag 28 oktober 2016

Fikar frukost m Sarah Emilsson 💕

Ja, vart ska detta sluta...? 
En frukostdate med sig själv... privat men samtidigt snart i tjänst... känns det som då jag slank in på fiket nedanför jobbet... 

Lämnat in bilen på service... i rätt tid denna gång... försökte redan för 300 mil sedan men då skrattade hon... "så tidigt behöver du inte vara ute.." 😂

Sarah Emilsson är denna morgon relativt glad, ny tränad då hon vaknade tidigt och  klev upp direkt... 

Vaknade av ett mess då jag glömt att slå av ljudet på telefonen, som jag faktiskt har börjat göra den senaste tiden... å vilken tur att det där messet kom för vilken strange dröm jag hade... 🙄

Det enda som var verklighetsbaserat var min älskade Anna som är sjuk i fucking cancer... det som inte stämde var att i min sjuka dröm var hon riktigt illa... 😔 det är hon inte i mitt riktiga liv... där är hon "bara" sjuk, inte så sjuk som figuren i min dröm var... men jag skulle slunga en bearnaise men äggen var slut... (hämtat ur livet då det hände igår när jag kom hem...) I köket, i Majsans gamla kök, står en man och har kokat upp de sista äggen... en man som florerade i mitt liv en kort stund... 😂 Hans nuvarande flickvän stod bredvid och gjorde något... minns inte vad... Till sist for de till granngården och köpte ägg... ekologiska... som var både kokta, ruttna och sega när jag skulle dela gulan från vitan... 😂

Jag måste hålla med sonen att man får konstiga drömmar av hans insomningstabletter han fick för en tid sedan... de fungerar dåligt på mig eftersom jag var vaken till midnatt utan en gäspning och så gav de mig en sådan gräslig dröm... så tack för messet kl 05:15 i morse... ☺️

Den som kan analysera och räta ut den drömmen bjuder jag på kaffe någon dag... 😁

Chai Latten är uppdrucken och tallriken är tom... har lite tid kvar innan jag ska inställa mig på arbetet några meter bort... 

Ser fram emot en kväll i goda vänners lag... planka med bea... ja, det får tyvärr bli en köpe-bea då jag troligen inte hinner slänga ihop en till kvällens middag... 😁
Men vad gör väl det om även denna sol har sina fläckar... 😇

Hoppas ni får en underbar fredag oh le lite extra... alltid retar det någon som undrar varför just du ler så... låt dem undra...

Själv ska jag le åt min själv... jag brukar trampa i klaveret minst en gång om dagen... denna I-phone brud... 😁 så därför kommer nog mina kollegor le idag... kanske kan leendet hålla i sig när hon ringer från bilverkstaden och meddelar att bromsbeläggen måste bytas... 😬😬😬

Sedan ska jag le åt att helgen innehåller många dater... dater med mina fina vänner... med min bror... med bugggänget... kanske en fika med någon... har jag tur så tar internetsurfen slut för mina barn och de söker upp mig för att få tillgång till lite mer... 😉 eller så behöver de pengar... 😍
Jag ler även åt gårdagens bowlingstund med mina barn, min mor och bror, mina svärföräldrar samt svägerskan med sin sambo... älskar att få säga så... ❤️
Hon har funnit kärleken och de flyttar ihop nu!!! ❤️❤️❤️ Önskar så att Johan ser det och omfamnar dem med all sin kärlek... ❤️❤️❤️

Som Fylking ofta sa i radio: Full fart mot helgen!!!! 🤗🤗🤗



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar