fredag 6 oktober 2017

Noll panik...! ☺️

Sitter vid mitt köksbord, ensam med JBL'n på... min feelgood-lista poppar på lagom ljudnivå då huvudet har haft besök av demoner den sista veckan efter visdomstandens hål... blottat ben skapade en värk som var jämförbar med värsta mensvärken från helvetet... Har levt med Mr Ipren och hans två fruar, Alvedona och Alvedonis... fick ett chockartat besök av deras kusin, Tramadol, men han skapade kaos likt en baksmälla från det tequila-race jag en gång hade nere på Tre Krogar med Anna och Lina i början på det ljuva 90-talet... 😂

Middagen är avklarad, sonen och flickvännen åkte till sig, kompisen med dotter drog då jouren kallade... de hann i alla fall få mat i sig...  ☺️

Ljusen brinner i alla mina små fina lyktor... tände en massa ute hos Johan, ett ljus för alla en var som finns på andra sidan... alla våra änglar som inte längre vandrar bredvid oss... ❤️



Barnen är ute och jag har någorlunda koll på dem... har hotat att dyka upp i någon form av TellieTubbies overall och skämma ut dem om de inte sköter sig... 😂

Sitter vid köksbordet som sagt... 


... tekoppen är så klart med... man vet ju aldrig vad som kan hända när man är tonårsförälder... 🙄

Det som slår mig är att jag har ingen panik eller ångest över att jag inte har något att göra en fredagskväll... 🤔

Jag njuter av mitt eget sällskap... njuter av att jag hade sällskap en stund... ❤️

Förr mådde jag dåligt om jag satt ensam... tyckte synd om mig själv... hade lite smått panik över vad alla andra gjorde och tänk om jag missade något roligt om jag inte var ute på krogen eller umgicks med någon... upplevde en psykisk stress men den finns inte idag... ☺️

Just i kväll gör det inget att ingen annan slåss om dippen eller gör en Johan-dippning... ja, inget snuskigt nu då... vilka 
tankar ni har... 😉😉😉
Han tog med sig halva dippskålens innehåll på ett chips... 😂

Ingen tjafsar om vilken film vi ska se... eller puttar på mig för jag andas lite djupt och gör sådana där manliga ljud... 😁😁

Nej, ikväll är det okej att vara ensam... och imorgon ska Fröken Strul upp från vattnet... 😃

Over and out from the evil twin ❤️



1 kommentar:

  1. Jag är glad över att dela mitt vittnesmål här, jag är brenda och har varit gift för länge sedan, var nöjd med mitt äktenskap, inte förrän det fjärde året i vårt äktenskap, när min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen till vår äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att det hela var en lögn, men han förlorade kärlek, förtroende och förtroende för mig. Så vi blev gnagande par och fyllde sedan för en skilsmässa, senare blev vi separerade. Två år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv men jag kunde inte, så jag inledde en sökning på hur man skulle få tillbaka min man, och då hänvisades jag till Dr. IZOYA, en stor och mycket andlig man som älskade en kärlek stava för mig, och fick min EX att återvända till mig inom 48 timmar. med glädjen och glädjen i mig släpper jag hans kontakt, drizayaomosolution@gmail.com. Ta kontakt med honom, han är verkligen en stor och mäktig man. Hjälper också med att följa frågor ...
    (1) Stop Divorce (2) End Barrenness (3) Behöver andlig hjälp (4) Alla typer av stavning

    SvaraRadera