torsdag 21 september 2017

Vart finns grodan kan man undra...? 🤔

Min fråga är: är alla vettiga män upptagna? 
Det känns så just nu... 🙄

Man ska inte leta, det har jag hört, ska låta honom komma till en... 🤔 men tänk om han tänker samma sak... 😂

Jag har ju ett bristande tålamod, är alldeles för ivrig, troligen törstande på lite närhet och kärlek och då blir man lite aningens ivrigare än andra... 😁

Det finns massor med vanliga trevliga män där ute men finner jag dem attraktiva... näpp, nope, nix, njet, no no... 
Det sker något i vissa möten som gör att en attraktion uppstår och så är man igång... ☺️

Jag får ofta höra att jag är så läcker, så snygg, har ett leende som fångar in personen... att mina ögon är så fantastiska med mina röda glasögon... min blick asså... Klart att jag suger i mig... ☺️ är ju inte dummare än så... 

Jag är spännande, har svar på tal, vågar vara utmanande men bara fram tills han inser att jag är krävande, ivrig och vill ha raka ärliga svar... Jag är en bulldozer med hjärta, jag är kommunikativ och vill ha svar, inte tystnad... 

När jag då och då springer in i en man som vågar svara upp på mitt ibland muckande svar eller när jag har haft en dag då "vänner" pissat på mig och lina svar är lite taggiga, ja då klickar det någonstans i mig... då ler jag... blir glad och så är vi igång... 😁

Chattar, pratar... bilder utbytes, meddelanden åker fram och tillbaka... dejter planeras... när det då helt plötsligt blir en tystnad så undrar man ju vad som hänt... 
Eftersom jag är som jag är så frågar jag ju rakt ut... ställer de där jobbiga frågorna å då så passar jag plötsligt inte in... 😔

Ska jag skämmas för den jag är..? Hur mycket ska man ändra på sig själv för att passa in i pusslet? 🤔

Klart att jag reser mig igen... 😃 för sådan är jag men visst tar det på ens självförtroende och jag börjar tvivla på mig själv... det skadar när människor är obetänksamma och klumpiga... 

Man kan inte tvinga någon att gilla en eller älska en, så är det... men man kan önska att folk tänkte lite mer eller vågade vara ärlig och stå för sina val de gör... 

Nu ska jag kliva upp, njuta av att det är fredag... njuta av att jag är jag och att jag faktiskt älskar mig själv... ❤️
Stöddig och snygg, läcker och dryg, spännande och muckig men ack med ett hjärta så stort som havet... ❤️

Ha en underbar helg!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar