lördag 21 oktober 2017

Ensamhet som ej är självvald... ❤️

Just ikväll hatar jag det faktum att jag är ensam... ja, inte det att jag är ensam ensam utan att jag är ensam förälder... har liksom ingen att lämna över till... 😔

Att släppa kontrollen och bara få vara Sarah... som många andra får göra varannan vecka... Klagar på sina barn och att det är så tungt den veckan man har barnen och man måste vila upp den veckan man inte har dem hos sig... Klart att ni älskar era barn och vill ha dem hos er alltid... egentligen... 

Ibland längtar jag efter en sådan vecka... jag har mina 24/7... å det skulle jag ha haft om Johan levt... ❤️

Jag skulle aldrig vilja vara utan mina juveler... ❤️ trots pissigt humör, fula ord och inblandning av kommunens "hjälporgan"... 

Aldrig i hela livet... men just ibland... som ikväll... skulle jag vilja sätta handfängsel på dem och boja dem vid deras sängar så jag hade 200% kontroll på dem... och få slappna av... ☺️ ta ett glas vin eller somna tidigt, ovaggad... ha en spännande dejt med en man... ☺️

Denna kväll bad jag om lite hjälp... med kontrollen... just för att jag orkade inte vara den "perfekta" mamman... 🙄

Ingen spännande dejt dock i skrivande stund 😉men en dejt med mig själv o musiken som jag snott av min älskade vän... ❤️

To night I go with the flow... 



1 kommentar:

  1. Jag är glad över att dela mitt vittnesmål här, jag är brenda och har varit gift för länge sedan, var nöjd med mitt äktenskap, inte förrän det fjärde året i vårt äktenskap, när min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen till vår äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att det hela var en lögn, men han förlorade kärlek, förtroende och förtroende för mig. Så vi blev gnagande par och fyllde sedan för en skilsmässa, senare blev vi separerade. Två år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv men jag kunde inte, så jag inledde en sökning på hur man skulle få tillbaka min man, och då hänvisades jag till Dr. IZOYA, en stor och mycket andlig man som älskade en kärlek stava för mig, och fick min EX att återvända till mig inom 48 timmar. med glädjen och glädjen i mig släpper jag hans kontakt, drizayaomosolution@gmail.com. Ta kontakt med honom, han är verkligen en stor och mäktig man. Hjälper också med att följa frågor ...
    (1) Stop Divorce (2) End Barrenness (3) Behöver andlig hjälp (4) Alla typer av stavning

    SvaraRadera