onsdag 6 december 2017

Ingen utveckling under det sista året... 😬


http://singelpavift.blogspot.se/2016/12/byta-umggange-for-en-stund.html?m=1


Ja vänner.. vad ska man säga...? 🤔
Inte sjutton har det blivit något bättre sedan ett år tillbaka... 
Har fiskat i andra sjöar men det blev inte så bra... sårade och blev sårad... men det är väl det som är livet... 

Läste som sagt min blogg från ifjol... Skrattar gott men sedan slår insikten in...
Är det något annorlunda i dag? 
Nej det är det inte... Sarah Emilsson traskar i samma jäkla hjulspår... fortfarande... 😬

Ändrade sjöar, provade tjärnar, använde ett annat typ av bete... satte på mask istället för maggot... Provade aborredrag men inte lyckades jag håva in den firren heller...
Mitt bete är inte tillräckligt gott.... Det duger att smaka på, leka lite med och sedan släppa för att simma vidare... 

Jag har provat sången och det gav mig så mycket självkänsla men det var en kvinnlig pedagog... får ansöka till en annan kurs där det är en manlig lärare.

Skjutningen har jag inte gett mig in på... kände att det var lite för riskfyllt... tänk om jag skulle skadeskjuta någon... 😂

Nej, jag tror att vårens uppgift blir att lära mig flugfiske... det kan jag inte... än... 
Nu har jag provat med mask och maggot, olika typer av drag... nu är det flugans tur... 

Sarah goes fly fishing...! 







1 kommentar:

  1. Jag är glad över att dela mitt vittnesmål här, jag är brenda och har varit gift för länge sedan, var nöjd med mitt äktenskap, inte förrän det fjärde året i vårt äktenskap, när min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen till vår äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att det hela var en lögn, men han förlorade kärlek, förtroende och förtroende för mig. Så vi blev gnagande par och fyllde sedan för en skilsmässa, senare blev vi separerade. Två år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv men jag kunde inte, så jag inledde en sökning på hur man skulle få tillbaka min man, och då hänvisades jag till Dr. IZOYA, en stor och mycket andlig man som älskade en kärlek stava för mig, och fick min EX att återvända till mig inom 48 timmar. med glädjen och glädjen i mig släpper jag hans kontakt, drizayaomosolution@gmail.com. Ta kontakt med honom, han är verkligen en stor och mäktig man. Hjälper också med att följa frågor ...
    (1) Stop Divorce (2) End Barrenness (3) Behöver andlig hjälp (4) Alla typer av stavning

    SvaraRadera