torsdag 16 november 2017

Förlåt Örebroare...! ☺️

Efter en gårdag som tog på mina krafter så reste jag mig upp i morse och bestämde mig för en lugn morgon vid mitt älskade köksbord ☺️ med en stor balja te. 

Kände mig tilltrampad av livet, av de obetänksamma och egocentriska personer som jag möter... de som bara vill utnyttja mig för sin egna vinning skull... 😔

Är tyvärr alldeles för ny i detta spel och har alldeles för mkt känslor i min mulliga kropp... tillit och ärlighet är en viktig del i mitt liv, man muckar inte med Sarah inom dom områdena... 🤔 Ljuger man, lockar och pockar för att sedan tystna eller rent av bete sig som bakändan på en häst så... 👿

(Borde kanske tagit den där jägarexamen för många år sedan, när Johan och pappa tog den... Slog maken lätt i luftgevärsskytte ☺️☺️☺️ bara vill påpeka det 😉) 

Säger man något så får man stå för det... gör man något får det konsekvenser... 
Tydligen så har jag en skylt i panna där det står: Utnyttja mig, jag vill bli älskad...!!! 

Men Sarah Dawn Finer räddade mig igår... vi sjöng ihop hela kvällen... jag gick i mitt kök och släppte på känslorna... 
Sång borde ingå i terapi för Gud så skönt det är att få trycka på vissa partier i sången... ☺️

Vaknade med en annan inställning till livet... slängde av mig offerkoftan och bestämde mig, om igen 😉, att jag styr mitt liv och jag är värd så mkt mer än män som bara vill leka och hålla en kvar för sitt egna ego!!! 
Fattar de inte att de har en JackPot så är det deras problem, inte mitt. ☺️ 

Att de sen tror att bara för att jag är en sexuell varelse, vågar stå för vad jag vill ha i mitt liv så får man behandla mig som man vill... ja, då säger jag Good Luck and Fuck You!! 

Till de som behandlar kvinnor o män illa säger jag: Om det vore din son eller dotter som blev behandlad som ett objekt, hur skulle det kännas? 

Nu har jag bokat in min på en kurs i keramik... vill fortsätta  med sången för den gör mig så fri... ☺️☺️☺️ 

Å förlåt Örebroare som fick "njuta" av min skönsång hela vägen till jobbet... ☺️

Med en av alla mina älsklingsmössor på mina lockar och lite rött läppstift på mitt leende och som sagt, med Sarah D Finer i öronen, gick jag stolt och snygg och en aning sexig till jobbet. ☺️



1 kommentar:

  1. Jag är glad över att dela mitt vittnesmål här, jag är brenda och har varit gift för länge sedan, var nöjd med mitt äktenskap, inte förrän det fjärde året i vårt äktenskap, när min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen till vår äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att det hela var en lögn, men han förlorade kärlek, förtroende och förtroende för mig. Så vi blev gnagande par och fyllde sedan för en skilsmässa, senare blev vi separerade. Två år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv men jag kunde inte, så jag inledde en sökning på hur man skulle få tillbaka min man, och då hänvisades jag till Dr. IZOYA, en stor och mycket andlig man som älskade en kärlek stava för mig, och fick min EX att återvända till mig inom 48 timmar. med glädjen och glädjen i mig släpper jag hans kontakt, drizayaomosolution@gmail.com. Ta kontakt med honom, han är verkligen en stor och mäktig man. Hjälper också med att följa frågor ...
    (1) Stop Divorce (2) End Barrenness (3) Behöver andlig hjälp (4) Alla typer av stavning

    SvaraRadera